1/12/08

Represión contra el movimiento estudiantil

Unes 70 persones ens hem concentrat la nit del dilluns a les portes de la comissària de Ferran el Catòlic per exigir la posada en llibertat del nostre company Andreu, detingut aquesta tarda per la policia nacional.

Avui dimarts, som més de 100 persones les que s’apleguen davant dels jutjats de guàrdia de la ciutat de la justícia demanant l’alliberament d’Andreu, l’estudiant de l’assemblea d’Història detingut ahir a les 6 de la vesprada pel carrer. A hores d’ara, la policia intenta identificar als concentrats, inclús forçant-los a parlar en castellà amb un tó amenaçant “háblame en español, que estamos en España”. De la mateixa manera els antiavalots han fet acte de presència cap a les 10:30. Recordem que ahir es va encetar una operació de recerca policial per tal de identificar i detindre diversos estudiants que participaren en les protestes contra la Reforma de Bolonya i que, a més d'Andreu, un altre estudiant fou detingut pel matí a casa seua, encara que ahir mateixa ja va ser posat en llibertat. LLIBERTAT ANDREU D'HISTÒRIA.

Recordem que en el cas de detenció és molt important NO declarar davant la policia, diguin el que diguin, i s'exigeixi la comunicació amb un advocat de confiança (preguntar a les assemblees per tenir les dades de contacte). El número de telèfon d'Alerta Solidària és 692822754.

Información los derechos de la persona en caso de detención y el Habeas Corpus

La repressió no ens aturarà!
----[Cast]
Unas 70 personas nos hemos concentrado la noche del lunes a las puertas de la comisaria de Ferran el Catòlic para exigir la puesta en libertad de nuestro compañero Andreu, detenido esta tarde por la policia nacional.

Hoy martes, más de 100 personas se han reunido ante los juzgados de guardia de la ciudad de la justicia pidiendo la liberación de Andreu, el estudiante de la asamblea de Historia detenido ayer a las 6 de la tarde por calle. La policía ha intentado identificar a los concentrados, incluso forzando a hablar en español con un tono amenazante "Háblame en español, que estamos en España". De la misma manera los antidisturbios han hecho acto de presencia hacia las 10:30. Recordemos que ayer comenzó una operación policial para identificar y detener varios estudiantes que participaron en las protestas contra la Reforma de Bolonia y que, además de Andreu, otro estudiante fue detenido por la mañana en su casa, aún que ayer mismo ya fue puesto en libertad. LIBERTAD ANDREU DE HISTORIA.

Recordamos que en el caso de detención es muy importante NO declarar ante la policia, digan lo que digan, y se exija la comunicación con un abogado de confianza (preguntar en las asambleas para tener los datos de contacto). El número de teléfono de Alerta Solidària es 692822754.

Información los derechos de la persona en caso de detención y el Habeas Corpus

Més info a la web de Alerta Solidària

La represión no nos parará!

No hay comentarios: